Oostpolder

De provincie Groningen en gemeente Het Hogeland zetten zich in voor de versterking van de regionale economie. De ontwikkeling van de Oostpolder is daarbij belangrijk omdat dit zorgt voor werkgelegenheid.

Naar de website Het Digitale Diggelschip

• Tijdlijn

Na het masterplan volgen het aanvullende milieuonderzoek en de planologische procedures.

• Samenwerkende partijen

Over de samenwerking tussen de inwoners van de dorpen rondom de Oostpolder, provincie Groningen en de gemeente Het Hogeland.

• Veelgestelde vragen

Vragen over de komst van Oostpolder worden beantwoord op de website Het Digitale Diggelschip.

Contact over Oostpolder

Neem voor een persoonlijk gesprek, vragen of opmerkingen over Oostpolder contact op met assistent programmamanager Petra Wetterauw via 06 527 61 695of oostpolder@provinciegroningen.nl.