De provincie Groningen biedt belangstellenden aan om kosteloos gebruik te maken van de mogelijkheid om per bus naar Den Haag af te reizen.
Belangrijk om te weten:
- Vertrek is op donderdagochtend om 06.00 uur vanaf de P+R Hoogkerk.
- De provincie Groningen regelt alleen het vervoer naar en van Den Haag.
- Eten en drinken tijdens de dag zijn voor eigen rekening.
- U moet zich zelf aanmelden als bezoeker bij de Tweede Kamer.
- U heeft een geldig identiteitsbewijs nodig om de Tweede Kamer binnen te mogen.
- Een aanmelding als bezoeker geeft geen garantie op een plek op de publieke tribune in de vergaderzaal.
- De aankomstlocatie is ook de vertreklocatie (in de buurt van de Prinsessegracht op 10 minuten lopen vanaf de hoofdentree van de Tweede Kamer).
- Wees alstublieft op tijd bij de vertreklocatie ('s ochtends en ’s middags). De bus wacht niet.
Wilt u gebruik maken van dit aanbod? Meld u zich dan uiterlijk maandag 29 juni om 15:00 uur aan via het formulier. Aanmeldingen na dit tijdstip worden niet meer in behandeling genomen.
