Met de bus naar Den Haag. Groningers naar commissiedebat Tweede Kamer over kernenergie & locaties kerncentrale(s)

Donderdagochtend 2 juli om 10.00 uur komt de vaste Tweede Kamercommissie voor Klimaat en Groene Groei bijeen over het onderwerp kernenergie. Wilt u hierbij aanwezig zijn?

Met de bus naar Den Haag. Groningers naar commissiedebat Tweede Kamer over kernenergie & locaties kerncentrale(s)

Donderdagochtend 2 juli om 10.00 uur komt de vaste Tweede Kamercommissie voor Klimaat en Groene Groei bijeen over het onderwerp kernenergie. Wilt u hierbij aanwezig zijn?

De provincie Groningen biedt belangstellenden aan om kosteloos gebruik te maken van de mogelijkheid om per bus naar Den Haag af te reizen. 

Belangrijk om te weten:

  • Vertrek is op donderdagochtend om 06.00 uur vanaf de P+R Hoogkerk.
  • De provincie Groningen regelt alleen het vervoer naar en van Den Haag.
  • Eten en drinken tijdens de dag zijn voor eigen rekening.
  • U moet zich zelf aanmelden als bezoeker bij de Tweede Kamer.
  • U heeft een geldig identiteitsbewijs nodig om de Tweede Kamer binnen te mogen.
  • Een aanmelding als bezoeker geeft geen garantie op een plek op de publieke tribune in de vergaderzaal.
  • De aankomstlocatie is ook de vertreklocatie (in de buurt van de Prinsessegracht op 10 minuten lopen vanaf de hoofdentree van de Tweede Kamer).
  • Wees alstublieft op tijd bij de vertreklocatie ('s ochtends en ’s middags). De bus wacht niet. 

Wilt u gebruik maken van dit aanbod? Meld u zich dan uiterlijk maandag 29 juni om 15:00 uur aan via het formulier. Aanmeldingen na dit tijdstip worden niet meer in behandeling genomen. 

Ga naar het aanmeldformulier