Koelteplek geopend in ons provinciehuis

Van woensdag 24 tot en met vrijdag 26 juni is in de entree van ons provinciehuis aan de Sint Jansstraat 4 een koelteplek ingericht. Tijdens de verwachte warme periode en de richtlijnen van het Nationaal Hitteplan bieden we hiermee een toegankelijke ruimte waar iedereen de koelte kan opzoeken.

Koelteplek geopend in ons provinciehuis

Van woensdag 24 tot en met vrijdag 26 juni is in de entree van ons provinciehuis aan de Sint Jansstraat 4 een koelteplek ingericht. Tijdens de verwachte warme periode en de richtlijnen van het Nationaal Hitteplan bieden we hiermee een toegankelijke ruimte waar iedereen de koelte kan opzoeken.

Een koelteplek is een openbare ruimte waar mensen tijdens extreme hitte terechtkunnen. Het is een plek met een aangename temperatuur, bedoeld om vooral kwetsbare groepen bescherming te bieden tegen de hitte. Bezoekers en voorbijgangers kunnen hier afkoelen en even bijkomen.

Kom gerust langs

Iedereen is welkom om de warmte even te ontvluchten.

Kom langs tijdens de reguliere openingstijden (7.30 tot 17.30 uur) van het provinciehuis.