Nij Begun

Na de parlementaire enquĂȘte over de gaswinning kondigde het kabinet met 'Nij Begun' een aanpak voor meerdere jaren aan voor Groningen en Noord-Drenthe.

Bijeenkomst op 20 april

De provincie Groningen, de waterschappen en de gemeenten van Groningen en Noord-Drenthe nodigen je van harte uit op zaterdag 20 april tussen 10.30 en 13.30 uur voor een eerste inloopbijeenkomst in het provinciehuis te Groningen. We geven je meer informatie en gaan graag met je in gesprek over de 'Nij Begun' plannen voor de toekomst van Groningen en Noord-Drenthe, naar aanleiding van de gevolgen van de gaswinning.

Praktische informatie

Je kunt op elk moment tussen 10.30 en 13.30 uur binnenlopen bij het provinciehuis (Martinikerkhof 12). Koffie, thee en koek staan voor je klaar.

Op dit moment wordt er druk gewerkt aan de ring rondom Groningen. Dus we raden je aan deze dag met het openbaar vervoer te komen. Het provinciehuis is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Tip: meer informatie over de actuele verkeerssituatie is hier te vinden. De kans is aanwezig dat de parkeergarage van het provinciehuis vol is. Een goed alternatief is parkeren in de parkeergarage aan het Boterdiep.