Melding openbaar vervoer

Hebt u een vraag, opmerking of suggestie over het bus- of treinvervoer in Groningen? Dan kunt u dat melden bij de klantenservice van de vervoerders. U kunt met uw klachten en ideeën over het openbaar vervoer ook terecht bij het OV-Consumentenplatform. Hieronder vindt u de contactgegevens van Qbuzz, Arriva Touring (bus) en Arriva (trein).

Busvervoer

Niet tevreden over de afhandeling van uw vraag of klacht?

Wanneer u niet binnen vijftien werkdagen antwoord heeft gekregen of u bent niet tevreden over het antwoord, dan kunt u uw klacht indienen bij het OV-bureau Groningen Drenthe. Het OV-bureau is bereikbaar op telefoonnummer 0592 - 39 69 00 of per e-mail info@ovbgd.nl.

Treinvervoer

Niet tevreden over de afhandeling van uw vraag of klacht?

Wanneer u niet tevreden bent over de manier waarop Arriva uw vraag of klacht heeft afgehandeld, dan kunt u uw klacht kenbaar maken bij de provincie Groningen via het contactformulier. Als u ook u telefoonnummer achterlaat, dan kunnen we uw klacht als dat nodig is ook telefonisch bespreken.