Provinciale regelingen

Subsidies

  • Onze medewerkers werken vanuit huis aan uw subsidieaanvraag. Tot nader bericht proberen we alles af te handelen binnen de gestelde wettelijke termijnen en eerder gemaakte afspraken. Dit geldt ook voor ingediende klachten en bezwaren.
  • Ontvangt u subsidie van de provincie voor een activiteit en bent u door de coronacrisis genoodzaakt deze activiteit uit te stellen of niet door te laten gaan? Bijvoorbeeld een subsidie voor een voorstelling, evenement, optreden of als ondersteuning van een project. Voor die subsidies proberen wij u hierbij op een praktische manier te helpen. Voor veel subsidies is dat mogelijk, maar helaas niet voor alle.

Betaling facturen

  • Onze medewerkers werken vanuit huis door aan het verwerken, controleren en betalen van facturen. Wij verzoeken crediteuren hun facturen digitaal te sturen naar crediteurenadministratie@provinciegroningen.nl. Daarnaast hebben we besloten om tijdelijk niet 2 keer per week alle goedgekeurde facturen te betalen, maar dat nu 4 keer per week te doen.
  • Voor offerteaanvragen en aanbestedingen geldt dat we per situatie bepalen of de huidige termijnen in deze omstandigheden redelijk zijn of dat uitstel nodig is. Hierover informeren we de betrokken ondernemers.

Hebt u vragen over de regelingen van de provincie Groningen?

Neem dan contact met ons op.